Onsdag hela dagen

Godmorgon

Idag var det minsann lite kallt ute. -15 visade termometern nu när vi klev upp. Appropå kliva upp så har lilleman sovit till nästan 09 två dagar i rad nu. Så det går åt rätt håll nu känner jag. För er som är lite okända för mig och skrutten så kan jag berätta att han verkligen är en morgonmänniska. Mellan 04.30-05.30 och någon enstaka morgon till 06.00, så har hans och mina mornar sett ut sen dag 1 i hans liv *ler* . Så vi får hoppas att han har blivit en liten tröttis nu då. Så att pappa kan få sin skönhetssömn.
Idag fick vi besök av min käre far så skrutten och han har suttit här och lekt halva morgonen. Det är helt underbart att se hur mycket farfar betyder för skrutten.. Nu for han just hem, så fick sätta på lite tv spel åt skrutt. Tänkte väl se om vi ska ta oss ner på Orsa en vända lite senare.
Bjuder på en bild från i somras när jag och mitt hjärta tog en roadtripp till grönan för lite karusellåkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0