Nej men hallå där ute..

Hej på er alla

Tänkte att jag skulle börja om här på nu kula. Eftersom jag varit så otroligt dålig med att blogga så får den andra helt enkelt vara till eftervärlden.
Så välkommen hit och jag hoppas att du ska trivas här.
Idag är det min 18:e rökfria dag och jag måste säga att jag känner mig väldigt nöjd och framför allt STOLT över mig själv. Skulle ljuga om jag säger att jag inte varit nära att trilla dig. Skulle ljuga om jag säger att jag inte stått och funderat på att köpa ett paket. Men jag SKA klara det. Jag ska klara det för dig min älskade son. Du ska inte behöva känna den där äckliga doften, du ska inte drabbas av att din pappa kan dö en för tidigt död av rökningen. DU är anledningen till att jag nu har slutat. <3
Vad ska man annars avhandla i detta första inlägg. Jo naturligt vis så måste jag passa på att gratulera min älskade son på hans 5-års dag. Tänk att det nu är över 5 år sen du kom till oss. Kommer fortfarande ihåg den där underbara, skrämmande nya känslan när du låg i min famn. Otroligt att tiden har gått så fort...
Nej, nu ska jag ta hand om en sovande skrutt här på soffan. Lovade att han skulle få somna här och det tog inte många minuter innan han somnade.
Imorgon ska jag se om vi kan ta oss upp till grönklitt för lite pulkåkning och bus..
Ha det så bra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0