Storstädning

Försöker mig på att göra ett tidsinställt inlägg. Dvs så skriver jag detta nu och är meningen att det ska publiceras vid halv åtta ikväll.. Får väl se hur det funkar.
Idag blev jag på städhumör här hemma, eller blev och blev. Blev TVUNGEN att ta tag i köket. Började så smått se ut som ett bombnedslag och gillar inte riktigt när det blir så. Så istället för att städa undan lite fint så blev det en storstädning. Är inte alls klar ännu och då har jag ändå hållit på i över två timmar. Ska riva ur skåpen, rensa ut lite skrot och torka ur allt. Tror inte det har blivit riktigt städat sen stenåldern typ *ler*
Så nog har jag att göra ikväll.
Ska se om städmanin sprider sig vidare till resten av huset och förhoppningsvis resten av familjen oxå. Så att skruttens rum blir städat igen.. *skratt* Fattar verkligen inte hur fort en 5-åring kan stöka till. Sen vet jag inte vad han är inne i för någon period just nu, han som brukar vara så duktig på att städa upp efter sig. Nåja, en sak i taget nu och bara köket blir klart ikväll/natt så är jag nöjd.
Vet inte riktigt vart denna energi kom ifrån, men har säkert sin naturliga orsak *ler*
Annars har jag inte hunnit med så mycket faktiskt, storstäda kök och umgås med sin son är nog vad en ensamstående pappa klarar av. Ska väl försöka hitta på lite mat till oss oxå, men tror nog att köttbullarna från igår får duga åt skrutten och rådjursköttet åt mig. 
Sen imorgon blir det pannkakor. Perfekt detta att åtminstonde ha planerat maten för två dagar.
Satt här och funderade på vad NI vill läsa om här på bloggen?! Är det "bara" mitt liv och levende? Eller är det något annat som intresserar just er? Tänkte försöka få den levande och intressant för just dig och då kanske det inte är så intressant att bara läsa om vad jag gör om dagarna. Så kom gärna med idéer om hur jag kan få den att bli intressant för just dig.

Kommentarer
Postat av: Annika

Du undrar vad du ska göra för att bloggen ska bli intressant för mej.. den är redan intressant, och du skriver väldigt bra, du får gärna lägga in vackra dikter o visdomsord som du både hittat på själv och hittat på andra ställen. Sen är ju bilder alltid skoj, verkar vara så vackert där du bor, så bilder från Orsa med omnejd vore skoj att se :)Sen är det ju så att allt kan man inte och ska man inte skriva såklart, men jag vill gärna att du vidareutvecklar dina filosofiska ideer om livet o dess både härlighet o jävlighet :) Ha det bäst Jonas

Kram Annika

2011-01-20 @ 10:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0