Lördag

Godmorgon på er.
Idag är man visst lite trötter tror jag. Råkade fastna framför en film inatt, så kom inte i säng fören efter 03 någon gång. Tyvärr är kombinationen av att vara vaken länge och vakna tidigt rent ut sagt för jävligt. Som tur är så får jag skylla mig själv *ler*
Idag ska vi se om jag och lilleman kan vara lite duktiga här hemma. Han har lovat att gå omkring och skura alla golv i huset om jag bara gick före med dammsugare. Härliga unge säger jag bara... Så det blir väl till att snart gå ett varv med dammsugare och sen torka upp vatten *ler* Sen tänkte vi ut och åka lite skidor idag, snön faller så fint ute så det blir nog kanon tror jag.
Nej, nu ska jag ta och återgå till mitt. Kommer ett lite längre inlägg lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0